معرفی و نشر آثار استاد علی رضا پناهیان

در این وبلاگ، آثار استاد علی رضا پناهیان که به همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است، ارائه می شود.

معرفی و نشر آثار استاد علی رضا پناهیان

در این وبلاگ، آثار استاد علی رضا پناهیان که به همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است، ارائه می شود.

مجموعه مطالب وبلاگ، برگرفته از کتاب ها، سخنرانی ها و کلیپ های استاد علی رضا پناهیان می باشد.

  • ۰
  • ۰

قیمت کتاب رابطه عبد و مولا به نسبت ارزش معنوی که دارد، مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرفاست.

🔻چرا قیمت دستورات واجب از دستورات مستحب بالاتر است؟

 🔸چرا وقتی که می‌خواهیم آدم شویم می‌فرمایند که «نمازت را دریاب»؟ چرا اهمیت دستورات واجب بیشتر از دستورات مستحب است؟ برای اینکه شما در دستورات مستحب یک «من» ام دارید. ذاتاً در مستحبات این «من» ام وجود دارد. بالاخره خدایا «من» تصمیم گرفتم این روزه مستحبی را بگیرم. هر چه هم قیافه‌ات را کج و معوج کنی و خودت را مثلاً کوچک کنی، باز هم هست. به هر حال «من» تصمیم گرفتم. اما این مسأله در نمازهای واجب یومیه نیست. خدایا در نماز یومیه غلط می‌کنم من تصمیم بگیرم یا نگیرم. اصلاً به من ربطی نداشت. تو گفتی واجب است، من آمدم. عرفا می‌گویند حضور «من» در امر واجب کمتر است، به همین دلیل نور امر واجب بیشتر است. 

🔻بخشی از کتاب "رابطه #عبد_و_مولا" اثر علیرضا پناهیان
@Panahian_ir

قیمت کتاب رابطه عبد و مولا

شماره تماس دفتر عصر بیان معنوی جهت خرید این کتاب:

شماره دفتر موسسه بیان معنوی: ۰۲۱۷۷۶۵۰۵۷۶
شماره همراه: ۰۹۳۰۵۰۵۰۳۱۳
فروشگاه مجازی: bayancenter.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی